Koszyk

Regulamin sklepu

REGULAMIN PAKIETU SMART SALES INTELLIGENCE

 

§ 1.

POSTANOWIENIA OGÓLNE I DEFINICJE

 

1.     Niniejszy dokument reguluje świadczenie usług przez SALES INTELLIGENCE sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni (81-526) przy ul. Jodłowej 1/5, zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym, przez Sąd Rejonowy Gdańsk- Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem 0000847644, NIP: 701-03-60-301, o kapitale zakładowym w wysokości 5.184.800,00 zł (dalej: Usługodawca) i stanowi jednocześnie regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, w rozumieniu art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2017, poz. 1219 z późn. zm.; dalej: ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną).

2.     Usługodawca świadczy na rzecz Usługobiorcy usługi kampanii mediowych w wybranych systemach, w szczególności takich jak:  Google Ads, Meta Ads, Microsoft Ads, TikTok Ads, Pinterest Ads na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.

3.     Korzystanie z Usług wymaga od Usługobiorcy dokonania akceptacji warunków Regulaminu, co jest równoznaczne z zawarciem Umowy, bez konieczności sporządzenia odrębnej umowy. W przypadku umowy zawieranej przez Usługodawcę z Konsumentem integralną część umowy jest również wzór formularza odstąpienia od umowy przez Konsumenta stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.

4.     Poniższe terminy posiadają w niniejszym Regulaminie następujące znaczenie:

1)    Budżet reklamowy – środki pieniężne, z wykorzystaniem których Wykonawca będzie świadczył Usługi w danym miesiącu kalendarzowym. Minimalna wartość miesięcznego budżetu wynosi tj. 2460,00 zł brutto (tj. 2.000,00 zł netto + VAT). Miesięczna wartość budżetu wskazywana jest w zamówieniu oraz za zgodą Usługobiorcy może ulec zmianie w przyszłości.

2)    Konsument – osoba fizyczna, która zawarła lub na rzecz której została zawarta Umowa z Usługodawcą w celu niezwiązanym bezpośrednio z prowadzoną przez tę osobę działalnością gospodarczą lub zawodową.

3)    Polityka prywatności – dokument regulujący zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych użytkowników oraz innych podmiotów korzystających z Serwisu. Dokument określa również zasady stosowania plików cookies; Polityka Prywatności stanowi uzupełnienie niniejszego Regulaminu i dostępna jest pod adresem: https://salesintelligence.pl/regulaminy/polityka-prywatnosci/

4)    Regulamin – niniejszy Regulamin Pakietu Smart Sales Intelligence dostępny pod adresem: https://salesintelligence.pl/wp-content/uploads/2024/08/REGULAMIN-PAKIETU-SMART-SALES-INTELLIGENCE_20.06.2024.docx   

5)    Siła Wyższa wyjątkowe okoliczności uniemożliwiające Stronom należyte wykonanie swoich zobowiązań wynikających z niniejszego Regulaminu, w szczególności takich jak, powodzie, pożary, wojny, katastrofy naturalne, strajki, przerwy w dostawie energii elektrycznej lub usług telekomunikacyjnych oraz zaburzenia w pracy systemów komputerowych, włączając w to utratę danych, jeżeli Strona nie ponosi winy za powstałe zaburzenia pracy.

6)    Serwis – witryna internetowa znajdująca się pod adresem: https://salesintelligence.pl/

7)    Strony wspólne określenie dla Usługodawcy i Usługobiorcy.

8)    Dashboard – system, za pośrednictwem, którego Usługodawca udostępnia Usługodawcy raport z wykorzystanego budżetu oraz może być również wykorzystywany przez Strony do kontaktu.

9)    Umowa – umowa zawarta pomiędzy Usługodawcą a Usługobiorcą na podstawie zamówienia, o którym mowa w §2 niniejszego Regulaminu i  której integralną częścią jest niniejszy Regulamin.

10)  Usługobiorca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, która nabywa od Usługodawcy wskazane w niniejszym Regulaminie Usługi.

11)  Usługodawca – SALES INTELLIGENCE sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni (81-526) przy ul. Jodłowej 1/5, zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym, przez Sąd Rejonowy Gdańsk- Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem 0000847644, NIP: 701-03-60-301, o kapitale zakładowym w wysokości 5.184.800,00 zł.

12)  Usługa, Usługi – świadczone przez Usługodawcę usługi kampanii mediowych w szczególności w systemach takich jak: Google Ads, Meta Ads, Microsoft Ads, TikTok Ads, Pinterest Ads.

 

§ 2.
ZAMÓWIENIE USŁUGI

 

1.     Zamówienie oferowanej przez Usługodawcę Usługi odbywa się drogą elektroniczną, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Usługodawcy: growth@salesintelligence.pl Zamówienie złożone w ten sposób jest poczytywane za ofertę zawarcia Umowy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2017, poz. 459 z późn. zm.; dalej: kodeks cywilny).

2.     W zamówieniu Usługobiorca wskazuje:

a)    dane umożliwiające identyfikację Usługobiorcy;

b)    dane kontaktowe Usługobiorcy;

c)     określenie zamawianej usługi poprzez wskazanie konkretnej usługi oraz parametrów;

d)    medium poprzez które będzie realizowana usługa;

e)    miesięczny budżet kampanii, przez co należy rozumieć maksymalny miesięczny koszt wszystkich kampanii, dla danej witryny, nieuwzględniający wynagrodzenia Usługodawcy;

f)     datę, w której Usługobiorca wyraża chęć uruchomienia usługi,

g)    czy Usługobiorca będzie korzystał z oferowanej przez Usługodawcę usługi jako przedsiębiorca czy jako Konsument.

3.     Umowa o świadczenie przez Usługodawcę usługi zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia przez Usługodawcę przyjęcia zamówienia dokonanego przez Usługobiorcę, ale nie wcześniej niż przed akceptacją przez Usługobiorcę treści niniejszego Regulaminu w systemie wskazanym przez Usługodawcę. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia dokonywane jest przez Usługodawcę w formie elektronicznej, na adres e-mail, z którego Usługobiorca złożył zamówienie.

4.     Przez złożenie zamówienia Usługobiorca zapewnia, że dane w nim zawarte są prawidłowe, a złożenie zamówienia i wykonywanie Umowy nie powoduje naruszenia praw osób trzecich lub przepisów prawa.

5.     Usługodawca nie dokonuje badania, czy zawierając lub wykonując Umowę, Usługobiorca narusza prawa osób trzecich lub jakiekolwiek przepisy prawa.

6.     W przypadku Usługobiorcy niebędącego Konsumentem rozpoczęcie świadczenia Usług przez Usługodawcę następuje w ciągu 3 dni roboczych od momentu zawarcia Umowy.

7.     W przypadku Usługobiorcy będącego Konsumentem rozpoczęcie świadczenia Usług przez Usługodawcę następuje po upływie 14 dni od dnia zawarcia Umowy, z zastrzeżeniem ust. 8 poniżej.

8.     Na wyraźne żądanie Usługobiorcy będącego Konsumentem skierowane do Usługodawcy rozpoczęcie świadczenia Usług przez Usługodawcę może nastąpić przed upływem 14 dni od dnia zawarcia Umowy. Jeżeli świadczenie Usługi zostało rozpoczęte przed upływem terminu na odstąpienie, a następnie Konsument odstąpił od Umowy, ma on obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej wysokości opłat.

9.     Umowa zawierana jest na czas nieoznaczony.

10.  Start pierwszej kampanii nastąpi w terminie ustalonym z Usługobiorcą.

 

§3

SPECYFIKACJA USŁUGI

 

1.     W ramach Usługi Usługodawca podejmuje działania mające na celu optymalizację działań reklamowych Usługobiorcy, w szczególności poprzez planowanie i zakup mediów w ramach prowadzonych kampanii online.

2.     Kampanie prowadzone będą dla witryn ustalonych przez Strony i wskazanych w treści zamówienia.

3.     W przypadku, gdy Usługi dotyczą konkretnej domeny i/lub kanałów Social Media wskazanych w zamówieniu, Klient oświadcza, że jest właścicielem serwisu oraz profili, których dotyczą Usługi i przysługują mu pełne prawa do tego serwisu w zakresie pozwalającym na realizację Umowy.

4.     Wszelkie dodatkowe, nie uwzględnione w zamówieniu usługi oraz działania sugerowane przez Usługodawcę będą wykonane na osobne zlecenie Usługobiorcy uzgodnione pomiędzy Stronami drogą elektroniczną.

5.     Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca, złożenia zamówienia oraz zawarcia Umowy:[EH1] 

a)    połączenie z siecią Internet;

b)    posiadanie urządzeń pozwalających na korzystanie z zasobów sieci Internet;

c)     korzystanie z przeglądarki internetowej (Microsoft Internet Explorer w wersji nie niższej niż 8.0 lub Mozilla Firefox w wersji nie niższej niż 3.0, Opera w wersji nie niższej niż 9.0, Google Chrome w wersji nie niższej niż 6) umożliwiającej wyświetlanie na ekranie urządzenia dokumentów hipertekstowych, powiązanych w sieci Internet przez sieciową usługę WWW oraz obsługującej język programowania JavaScript, a ponadto akceptującej pliki typu cookies;

d)    posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej;

e)    posiadanie programów komputerowych zapewniających odczytywanie plików w formacie .pdf, .docx lub .xlsx.

6.     Usługobiorca może korzystać z Serwisu i wszystkich jego funkcjonalności zgodnie z ich przeznaczeniem, treścią niniejszego Regulaminu oraz obowiązującym prawem i z zachowaniem zasad netykiety. Podczas korzystania z Serwisu, niedozwolone jest dostarczanie treści o charakterze bezprawnym oraz zakłócanie prawidłowego funkcjonowania Serwisu.

7.     Usługodawca zastrzega sobie prawo do przerw w działaniu Serwisu, które mogą być spowodowane prowadzeniem prac technicznych i informatyczne, służących jego rozwojowi lub aktualizacji, a także zmieniać, usuwać lub dodawać funkcjonalności. Może się więc zdarzyć, że korzystanie z Serwisu będzie czasowo ograniczone lub niemożliwe.

 

§4

PŁATNOŚCI

 

1.     Miesięczna opłata za wykonane Usługi składa się z kosztów kampanii w ramach ustalonego przez Usługobiorcę miesięcznie Budżetu reklamowego oraz miesięcznego wynagrodzenia prowizyjnego Usługodawcy w wysokości 30% faktycznie wydatkowanego Budżetu reklamowego w danym miesiącu, z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej.

2.     Z uwagi na specyfikę działalności Usługodawcy, w tym w szczególności w zakresie prowadzonych kampanii mediowych Usługobiorca wyraża zgodę na przekroczenie ustalonej w zamówieniu lub zmienionego później w Dashboard/mailowo wysokości miesięcznego Budżetu reklamowego do 10% w skali miesiąca. Ewentualne przekroczenie budżetu na wyraźne zalecenie Usługobiorcy wyrażono w formie mailowej może zostać wyrównane przez Usługodawcę w kolejnym miesiącu (tj. ustalony Budżet reklamowy w kolejnym miesiącu może być proporcjonalnie niższy w stosunku do przekroczenia, które nastąpiło w miesiącu poprzedzającym).

3.     Płatności dokonywane będą w okresach miesięcznych, na podstawie faktur VAT wystawionych przez Usługodawcę na koniec danego miesiąca, chyba że Strony wspólnie postanowią inaczej.

4.     Zapłata przez Usługobiorcę następuje przelewem na numer rachunku bankowego Usługodawcy wskazany w wystawionej przez niego fakturze.

5.     Faktury VAT wystawiane są przez Usługodawcę w formie elektronicznej i doręczane na adres e-mail wskazany przez Usługobiorcę w formularzu zamówienia, na co Usługobiorca, poprzez akceptację niniejszego Regulaminu, wyraża zgodę. Konsument ma prawo żądać od Usługodawcy dostarczenia mu faktury w formie pisemnej.

6.     W przypadku powstania zaległości w płatnościach za wystawione faktury, Usługodawca ma prawo wstrzymać wszystkie prowadzone na zlecenie Usługobiorcy kampanie do czasu uregulowania wszystkich należności, jak również wymagać przedpłaty na poczet wykonania usługi w kolejnych miesiącach. W przypadku Usługobiorcy będącego Konsumentem, przed wstrzymaniem prowadzonych kampanii, Usługodawca wezwie Usługobiorcę do dokonania płatności, informując go o skutkach braku zaległej płatności.

7.     Na koniec każdego miesiąca Usługodawca udostępnia Usługobiorcy w Dashboard elektroniczny raport z wykorzystanego Budżetu reklamowego oraz własnego wynagrodzenia. Biorąc pod uwagę fakt, iż jednym z obowiązków Usługodawcy jest optymalizowanie prowadzonych dla Usługobiorcy kampanii, Usługodawca przedstawi Usługobiorcy sugerowaną wysokość Budżetu reklamowego na kolejne miesiące. Nowa wysokość Budżetu reklamowego obowiązuje po jego akceptacji przez Usługobiorcę.

8.     W przypadku płatności post-paid Usługobiorca zobowiązuje się uiszczać opłatę, o której mowa w ust. 1 powyżej, w terminie 7 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej  faktury VAT przez Usługodawcę, przy czym dniem zapłaty jest dzień uznania rachunku bankowego Usługodawcy.

9.     W  przypadku opóźnienia w płatności przekraczającej 7 dni, Usługodawca zastrzega sobie prawo wstrzymania świadczenia Usługi do czasu uregulowania opłaty wraz z ustawowymi odsetkami.

10.  Za nieterminowe uregulowanie płatności Usługodawca naliczy odsetki ustawowe, a w przypadku Usługobiorców nie będących Konsumentami odsetki ustawowe za opóźnienie w transakcjach handlowych.

§5

ZMIANY REGULAMINU

 

1.     Z ważnych powodów biznesowych, prawnych lub technologicznych Usługodawca zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w treści Regulaminu oraz Polityki prywatności, które ogłasza poprzez publikację treści nowych dokumentów na swojej stronie internetowej pod adresem https://salesintelligence.pl/. W razie dokonania zmian wymienionych w zdaniu poprzednim, Usługodawca zobowiązuje się poinformować Usługobiorcę o dokonanych zmianach. W tym celu Usługodawca prześle w terminie nie krótszym niż 14 dni przed datą wejścia w życie zmian na adres e-mail wskazany przez Usługobiorcę wiadomość elektroniczną zawierającą link odsyłający do treści dokumentu informującego o zmianach.

2.     Usługobiorcę, który nie jest Konsumentem zmienione postanowienia obowiązują od dnia wejścia w życie dokumentu o zmienionej treści.

3.     Usługobiorca będący Konsumentem w terminie 14 dni od dnia otrzymania linku odsyłającego do treści zmienionych dokumentów, o których mowa w ust. 1 powyżej, uprawniony jest odmówić jego akceptacji, co skutkuje rozwiązaniem Umowy w terminie trzech dni roboczych od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odmowie akceptacji zmian, chyba że Strony wspólnie postanowią inaczej. W takim przypadku do końca trwania Umowy Usługi świadczone będą przez Usługodawcę na dotychczasowych warunkach.

4.     Brak złożenia przez Konsumenta wypowiedzenia uznaje się za zgodę na zmianę Regulaminu.

 

§6

ROZWIĄZANIE UMOWY

 

1.     Usługobiorca będący Konsumentem może odstąpić od Umowy w przedmiocie zamówienia bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie. Jeśli Usługobiorca skorzysta z żądania wskazanego w § 2 ust. 8 niniejszego Regulaminu, Usługobiorca zobowiązuje się do dokonania płatności za okres świadczenia Usługi przez Usługodawcę.

2.     Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument powinien poinformować Usługodawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia w formie pisemnej przesłanego drogą pocztową lub elektroniczną na adres wskazany w § 12 niniejszego Regulaminu.

3.     Konsument może skorzystać ze wzoru odstąpienia od Umowy, który stanowi Załącznik nr 1 do niniejszej Umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

4.     Do zachowania terminu do odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 1 powyżej.

5.     Usługodawca zastrzega sobie prawo wypowiedzenia Usługobiorcy Umowy w trybie natychmiastowym oraz dokonania blokady usług świadczonych na rzecz Usługobiorcy, w przypadku, gdy:

a)    Usługobiorca w sposób rażący narusza postanowienia obowiązującej go Umowy, Regulaminu lub Polityki prywatności;

b)    Usługobiorca dopuszcza się podczas korzystania z Usług świadczonych przez Usługodawcę naruszenia przepisów powszechnie obowiązującego prawa;

c)     Usługobiorca, korzystając z Usług świadczonych przez Usługodawcę, działa na szkodę Usługodawcy;

d)    Usługodawca dokona zawieszenia lub zakończy prowadzoną przez niego działalność gospodarczą.

6.     W przypadku zakończenia Umowy z przyczyn leżących po stronie Usługobiorcy, Usługodawca jest uprawnione do żądania od Usługobiorcy nie będącym Konsumentem całości wynagrodzenia przewidzianego w Umowie, która uległa zakończeniu.

7.     Usługobiorca będący Konsumentem musi zostać uprzednio poinformowany przez Usługodawcę na adres email wskazany przez Usługobiorcę w zamówienia o zamiarze wypowiedzenia mu Umowy przez Usługodawcę w trybie i z przyczyn wskazanych w ust. 5 powyżej, przy czym informacja o zamiarze wypowiedzenia Umowy musi zawierać uzasadnienie.

8.     Nadto, w razie wypowiedzenia przez Usługodawcę Umowy z przyczyn wskazanych w ust. 5 powyżej, Usługodawca zobowiązany jest zakreślić Usługobiorcy będącemu Konsumentem dodatkowy, co najmniej 3-dniowy termin do zaprzestania naruszeń będących przyczyną wypowiedzenia. W razie bezskutecznego upływu dodatkowego terminu wyznaczonego przez Usługodawcę, jest on uprawniony do wypowiedzenia Usługobiorcy będącemu Konsumentem umowy w trybie natychmiastowym.

9.     Usługobiorcy będącemu Konsumentem przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy w trybie natychmiastowym w przypadku, gdy Usługodawca narusza postanowienia Umowy, Regulaminu, Polityki prywatności po uprzednim bezskutecznym mailowym wezwaniu Usługodawcy, do zaniechania naruszeń w terminie co najmniej 3 dni od dnia otrzymania przez Usługodawcę wezwania.

10.  W razie śmierci Usługobiorcy będącego osobą fizyczną oraz w razie likwidacji Usługobiorcy będącego osobą prawną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, jak również w przypadku utraty przez Usługobiorcę pełnej zdolności do czynności prawnych Umowa wygasa.

11.  Umowa może zostać rozwiązana przez każdą ze Stron bez podania przyczyny z zachowaniem trzy dniowego okresu wypowiedzenia, przy czym przez dni należy rozumieć dni robocze definiowane jako dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

12.  Składane przez Strony wypowiedzenie pod rygorem nieważności powinno zostać złożone na piśmie lub elektronicznie na adres wskazany w § 12  Regulaminu.

 

§7

PRAWA I OBOWIĄZKI STRON

 

1.     Usługobiorca zobowiązany jest do:

a)    zabezpieczenia i opieki nad poufnymi danymi, takimi jak hasła pocztowe i dostępowe;

b)    dostarczenia Usługodawcy wszelkich informacji, materiałów i dokumentów niezbędnych do wykonania przez Usługodawcę czynności określonych w Specyfikacji usługi – § 3 Regulaminu; dotyczy to także dostępu do statystyk odwiedzin Google Analytics oraz dostęp GTM jeżeli Usługodawca wyrazi taką potrzebę , a także informowania o wszelkich zmianach w tym zakresie, nie później niż w ciągu 72h od zaistnienia zmiany;

c)     akceptowania sposobu prowadzenia kampanii przez Usługodawcę, jeśli Usługodawca będzie tego wymagał;

d)    bieżącego uwzględniania instrukcji Usługodawcy w zakresie struktury i treści serwisu internetowego (prace optymalizacyjne);

e)    niewykorzystywania Usług świadczonych przez Usługodawcę w celu prowadzenia działalności niezgodnej z powszechnie obowiązującymi normami społecznymi oraz obyczajowymi bądź działalności niezgodnej z prawem lub w sposób mogący stanowić naruszenie prawa, w szczególności w celu utrzymywania serwisów zawierających treści pornograficzne, obsceniczne, powszechnie uważane za wulgarne lub treści warezowe, zawierających nielegalne oprogramowanie, rozpowszechniających wiedzę z zakresu technik łamania kodów dostępowych (cracking, phishing), tworzenia wirusów, zawierających treści zachęcające do działań przestępczych, bądź których elementy wykorzystywane są przez inne serwisy, nie utrzymywane na serwerach Usługodawcy;

f)     niewykorzystywania usług świadczonych przez Usługodawcę w sposób naruszający prawa osób trzecich, w szczególności prawa autorskie oraz dobra osobiste;

g)    niepodejmowania prób naruszenia zasobów systemowych Usługodawcy, do których Usługobiorca nie ma uprawnień;

h)    dokonywania zabezpieczenia oraz aktualizacji wykorzystywanego przez Usługobiorcę oprogramowania;

i)      przestrzegania zasad korzystania z Usług, wynikających z obowiązujących dokumentów ogłaszanych przez Usługodawcę, jak również bieżącego zapoznawania się ze zmianami dokonywanymi w tych dokumentach;

j)     informowania Usługodawcy o wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wykonywanie Umowy;

k)    terminowego uiszczania opłat;

2.     Usługodawca zobowiązuje się skonfigurować i w sposób ciągły optymalizować kampanie Usługobiorcy, w szczególności przez:

a)    analizę ustawień kampanii, struktury konta (podział na kampanie i grupy reklam);

b)    tworzenie i bieżące zarządzanie wyświetlanymi reklamami, w tym definiowane tekstów reklam oraz adresów docelowych (jeżeli Usługodawca uzna to za potrzebne);

c)     analizę i aktualizację promowanych fraz (pożądanych słów kluczowych) (jeżeli Usługodawca uzna to za potrzebne);

d)    analizę i aktualizację wykluczanych fraz (niepożądanych słów kluczowych) (jeżeli Usługodawca uzna to za potrzebne);

e)    analizę i aktualizację stawek CPC, CPA i CPM;

f)     uruchamianie kampanii i reklam związanych z promocjami i akcjami specjalnymi;

g)    aktualizację rozszerzeń reklam (ad extensions);

h)    prowadzenie kampanii remarketingowych;

i)      prowadzenie kampanii Shopping i remarketingu dynamicznego (jeśli promowana witryna jest sklepem internetowym).

3.     Elementy wymienione w ust. 2 lit. h) i i) powyżej stosowane będą opcjonalnie, po dokładnej analizie zapotrzebowania i skuteczności prowadzonych reklam.

4.     Usługodawca ma obowiązek uwzględniać zalecenia Usługobiorcy dotyczące prowadzonych kampanii, w tym miesięcznego Budżetu reklsmoergo, formy, treści oraz kontekstu reklam.

5.     W ramach wykonywania Usług Usługodawca zobowiązany jest do nienaruszania jakichkolwiek praw osób trzecich.

6.     Usługodawcę obowiązuje tajemnica handlowa, a powierzone mu hasła i kody dostępu traktowane są jako poufne.

7.     Usługodawca skonfiguruje istniejące lub utworzy dla Usługobiorcy nowe konto Google Analytics na potrzeby analizy prowadzonych kampanii.

8.     W przypadku uzyskania przez Usługodawcę wiadomości o korzystaniu przez Usługobiorcę z usług świadczonych przez Usługodawcę niezgodnie z Regulaminem lub obowiązującymi przepisami prawa Usługodawca uprawniony jest do przetwarzania danych osobowych Usługobiorcy w zakresie niezbędnym do ustalenia odpowiedzialności Usługobiorcy, pod warunkiem, że utrwali dla celów dowodowych fakt uzyskania oraz treść tych wiadomości.

9.     Usługobiorca ponosi odpowiedzialność za sposób korzystania z Usług świadczonych na jego rzecz przez Usługodawcę.

10.  Usługobiorca obowiązany jest do podania w zamówieniu, składanym w trybie wskazanym w §2 Regulaminu, swych prawidłowych danych kontaktowych oraz danych do wystawienia faktury, jak również jest obowiązany do bieżącego aktualizowania tych danych. W celu weryfikacji danych wskazanych przez Usługobiorcę, Usługodawca może przed dokonaniem aktywacji Usługi zażądać od Usługobiorcy przedstawienia oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii dokumentów potwierdzających prawdziwość danych wskazanych przez Usługobiorcę.

11.  Usługodawca może w świadczeniu Usługi korzystać z podwykonawców, za których działania ponosi odpowiedzialność jak za działania własne.

12.  Wszystkie elementy składowe Serwisu, w szczególności:

a)    nazwa;

b)    logo;

c)     zdjęcia i opisy oferowanych usług;

d)    wszystkie udostępnione elementy graficzne, interfejs, oprogramowanie, kod źródłowy oraz bazy danych

– podlegają ochronie prawnej na podstawie przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawy z dnia 30 czerwca 2000 r. – Prawo własności przemysłowej, ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz innych przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w tym przepisów prawa Unii Europejskiej.

13.  Jakiekolwiek korzystanie z własności intelektualnej Usługodawcy bez upoważnienia udzielonego na piśmie po rygorem nieważności Usługodawcy jest zabronione.

 

§8

ZASADY ODPOWIEDZIALNOŚCI

 

1.     Usługodawca ponosi odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługobiorcy w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przez Usługodawcę, chyba że jest ono spowodowane okolicznościami, za które Usługodawca odpowiedzialności nie ponosi, w  szczególności:

a)    korzystaniem przez Usługobiorcę ze świadczonych Usług w sposób sprzeczny z powszechnie obowiązującym prawem, Regulaminem lub Polityką prywatności;

b)    podaniem przez Usługobiorcę nieprawdziwych lub niepełnych danych;

c)     wykorzystaniem przez osoby trzecie danych dostępowych Usługobiorcy, w tym również danych dostępowych do konta poczty elektronicznej, które to dane zostały udostępnione osobom trzecim przez Usługobiorcę, bądź też których uzyskanie przez osoby trzecie spowodowane zostało nienależytym ich zabezpieczeniem przez Usługobiorcę;

d)    korzystaniem przez Usługobiorcę z materiałów lub oprogramowania pobranego z sieci Internet;

e)    awariami systemów i łączy innych dostawców usług świadczonych drogą elektroniczną, ingerencją urzędów i instytucji administracji publicznej.

2.     Odpowiedzialność odszkodowawcza Usługodawcy, przewidziana w ust. 1 powyżej, ograniczona jest do kwoty stanowiącej równowartość miesięcznego wynagrodzenia prowizyjnego Usługodawcy za miesiąc, którym powstała szkoda po stronie Usługobiorcy.

3.     Usługodawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niezachowania należytej staranności w wykonaniu Umowy. Odpowiedzialność ta obejmuje szkodę rzeczywistą, z wyłączeniem szkody pośredniej oraz utraconych przez Usługobiorcę korzyści, w szczególności Usługodawca nie odpowiada za utratę przychodów bądź zysków, utratę klientów, utratę możliwości rozwinięcia działalności bądź utratę spodziewanych oszczędności. Odpowiedzialność Usługodawcy jest przy tym ograniczona do kwoty stanowiącej równowartość miesięcznego wynagrodzenia prowizyjnego Usługodawcy za miesiąc, którym powstała szkoda po stronie Usługobiorcy.

4.     Wyłączenia i ograniczenia odpowiedzialności wskazane w ust. 2 i 3  niniejszego Regulaminu nie dotyczą Usługobiorcy będącego Konsumentem. Wobec Usługobiorcy będącego Konsumentem Usługodawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania przyjętego na siebie na mocy Umowy zobowiązania. Szczegółowe zasady odpowiedzialności Usługodawcy wobec Usługobiorcy będącego Konsumentem w razie niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania przez Usługodawcę określają w szczególności przepisy kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. 2017, poz. 683 z późn. zm.; dalej: ustawa o prawach konsumenta), jak również odpowiednie przepisy innych ustaw.

5.     Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niezgodne z prawem wykorzystywanie przez Usługobiorcę świadczonych na jego rzecz usług.

6.     Usługodawca nie gwarantuje, że przewidziany przez Usługobiorcę Budżet reklamowy będzie wystarczający dla osiągnięcia zamierzonego przez Usługobiorcę efektu.

7.     Żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub niewykonanie Umowy w takim zakresie, w jakim zostało ono spowodowane działaniem Siły wyższej. W okresie działania Siły wyższej realizacja prac i obowiązki Strony, w zakresie objętym działaniem Siły wyższej, ulegają zawieszeniu. Zawieszenie dotyczy również odpowiedzialności Stron za niedopełnienie obowiązków umownych, z wyjątkiem obowiązku uiszczania wynagrodzenia.

8.     Każda ze Stron jest obowiązana do niezwłocznego zawiadomienia drugiej ze Stron o zaistnieniu przypadku Siły wyższej.

 

§9

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

 

1.     Strony udostępniają sobie wzajemnie i przetwarzają dane służbowe swoich przedstawicieli, jak również osób, którymi posługują się przy realizacji Umowy.

2.     Strony przetwarzają dane osobowe zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych, w tym w szczególności przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „RODO”), zapewniając odpowiednie środki organizacyjne i techniczne w celu ich należytej ochrony oraz realizując prawa podmiotów danych.

3.     W związku z udostępnieniem danych osobowych ww. osób Usługodawca spełnia wobec podmiotów danych osobowych obowiązek informacyjny, przekazując podmiotom, których dane zostały mu udostępnione informację o przetwarzaniu danych osobowych.

4.     Szczegóły związane z przetwarzaniem danych osobowych Usługobiorców przez Usługodawcę zostały określone w dokumencie Polityki Prywatności, udostępnionym przez Usługodawcę pod adresem: https://salesintelligence.pl/regulaminy/polityka-prywatnosci/

 

§10

REKLAMACJE

 

1.     W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania usługi przez Usługodawcę, Usługobiorca uprawniony jest do wniesienia reklamacji. Reklamacje usług świadczonych przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy mogą być składane za pośrednictwem:

a)    poczty, na adres: ul. Jodłowej 1/5, 81-526 Gdynia

b)    poczty elektronicznej, na adres e-mail: growth@salesintelligence.pl

2.     Reklamacja powinna zawierać w swej treści co najmniej:

a)    dane umożliwiające identyfikację Usługobiorcy,

b)    dane kontaktowe Usługobiorcy,

c)     określenie reklamowanej usługi,

d)    przedstawienie powodów wniesienia reklamacji,

e)    datę i podpis Usługobiorcy bądź też osoby uprawnionej do jego reprezentowania.

3.     Usługodawca zobowiązany jest rozpatrzeć reklamację w terminie 14 dni od daty jej doręczenia oraz przesłać w tym terminie odpowiedź na wniesioną reklamację na adres kontaktowy poczty lub poczty elektronicznej wskazany przez Usługobiorcę w reklamacji. Odpowiedź na reklamację wymaga uzasadnienia przez Usługodawcę.

4.     Usługobiorcy będącemu Konsumentem przysługuje prawo do skorzystania z pozasądowych procedur rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W celu podjęcia próby polubownego rozwiązania sporu, Konsument może skorzystać z bezpłatnej platformy internetowego rozstrzygania sporów (ODR) https://ec.europa.eu/consumers/odr/ lub z pomocy odpowiednich organów krajowych, w tym:

·         Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego,

·         Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej,

·         Powiatowego lub Miejskiego Rzecznika Praw Konsumenta.

Zasady zgłaszania i rozpatrywania sporów dostępne są w siedzibach i na stronach internetowych powyższych organów.

 

§11

USŁUGI DODATKOWE

 

1.     Usługodawca zastrzega sobie prawo do pobierania opłat za świadczenie usług wykraczających poza zakres usługi objętej Umową.

2.     Zlecenie dodatkowe będzie realizowane na podstawie jednostkowego zlecenia wysłanego drogą elektroniczną na adres e-mail Usługodawcy lub na podstawie innych ustaleń Stron potwierdzonych mailowo przez Usługodawcę. Umowa o świadczenie przez Usługodawcę usługi zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia przez Usługodawcę przyjęcia dodatkowego zlecenia. Potwierdzenie przyjęcia dodatkowego zlecenia dokonywane jest przez Usługodawcę w formie elektronicznej, na adres e-mail, z którego Usługobiorca złożył zamówienie.

3.     Zlecenie dodatkowe będzie określało co najmniej:

a)    dane umożliwiające identyfikację Usługobiorcy;

b)    przedmiot zlecenia;

c)     wysokość wynagrodzenia Usługodawcy;

d)    termin realizacji zlecanych usług dodatkowych.  

4.     Rozliczenie zleceń dodatkowych nastąpi na podstawie zasad i wysokości wynagrodzenia ustalonego każdorazowo przez Strony.

5.   Usługodawca wspiera Usługobiorcę na okres trzech miesięcy po zakupie Usługi przez Usługobiorcę.

 

§12

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

1.     Regulamin wchodzi w życie z dniem jego opublikowania, tj. 7.08.2024 r.

2.     Komunikowanie się pomiędzy Stronami następować będzie w formie korespondencji elektronicznej. Strony dopuszczają również odmienne formy komunikowania się pomiędzy nimi, przy czym dla potrzeb komunikacji ustala się następujące dane kontaktowe:

a)    Usługodawca:

¾      adres do korespondencji: ul. Jodłowej 1/5, 81-526 Gdynia

¾      adres e-mail: growth@salesintelligence.pl lub inny adres mailowy przedstawiciela Usługodawcy, za pośrednictwem którego Usługodawca kontaktował się z Usługobiorcą wysłany z domeny @salesintelligence.pl

¾      tel. +48 570 769 663;

b)    Usługobiorca podaje swoje dane kontaktowe podczas złożenia zamówienia, o którym mowa w §2 niniejszego Regulaminu.

3.     Prawem właściwym dla Umowy jest prawo polskie. Wszelkie spory wynikające z zawarcia i wykonywania Umowy będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo dla Usługodawcy. Zastrzeżenie prawa właściwego i jurysdykcji sądów właściwych nie ma zastosowania do Usługobiorcy będącego Konsumentem, który skorzystać może również z pozasądowych procedur rozpoznawania roszczeń, o których mowa w §10 ust. 4 Regulaminu.

4.     Jeżeli którekolwiek z postanowień Regulaminu okaże się nieważne w świetle przepisów powszechnie obowiązującego prawa, Umowa oraz wymienione dokumenty obowiązują   pozostałym zakresie.

5.     W zakresie nieuregulowanym niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdą przepisy kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o prawach konsumenta, jak również odpowiednie przepisy innych ustaw.

 

 

 

 

Załącznik nr 1

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA

 

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy zawartej na podstawie Regulaminu Pakietu Smart Sales Intelligence dostępnego na: https://salesintelligence.pl/regulaminy/regulamin-pakietu-smart/)  

 

Adresat:

SALES INTELLIGENCE sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni (81-526) przy ul. Jodłowej 1/5, zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym, przez Sąd Rejonowy Gdańsk- Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem 0000847644, NIP: 701-03-60-301, o kapitale zakładowym w wysokości 5.184.800,00 zł, e-mai: growth@salesintelligence.pl

 

Ja/My(*)

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………niniejszym informuję/informujemy(*) o odstąpieniu od umowy sprzedaży świadczonych przez SALES INTELLIGENCE sp. z o.o. usług kampanii mediowych, która zawarta została na podstawie Regulaminu Pakietu Smart Sales Intelligence dostępnego na: https://salesintelligence.pl/regulaminy/regulamin-pakietu-smart/

Jednocześnie oświadczam, że zakup usług, którego dotyczy odstąpienie od umowy był związany z moją  działalnością gospodarczą, ale nie ma dla mnie charakteru zawodowego.

 

------------------------------------------------

                                                                                         data i  podpis